آیسانآیسان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

آیسان

بعد مدتها

1397/11/8 10:28
نویسنده : مامان آیسان
121 بازدید
اشتراک گذاری

👪

سلام دختر قشنگم بعد 4 سال دوباره آومدم سراغ وبلاگت دلم تنگ شده بود برای شیرین زبونی بچگیت آومدم تجدید خاطرات ولی گفتم چند سال دیگه باز دلم تنگ میشه برای این روزا پس بزار دوباره شروع کنم دلبریاتو بنویسم 

دختر آسمانی من، جهانم با تو شکرانه‌هایش بیشتر است و تو عاشقانه‌ترین باور خواب و بیدار منی.

کلاس اولی مامان سواد دار شدنت مبارک شیرینکم با هر کلمه یاد گرفتن و خوندنت کلی اکسیژن به روح و روان تزریق میکنی 

حس میکردم بچه ها بزرگ بشن دیگه شیرین زبونی ندارن ولی امسال به اندازه زمانی که تازه به حرف افتاده بودی برام شیرین زبونی داری و من همش دوست دارم فشارت بدم ،،،😍😍😍😍

🌛مثل ماه میمونی خانم🌜

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیسان می باشد