آیسانآیسان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

آیسان

عکسای دخترک از اسفند 92 تا شهریور 93

1393/6/7 17:24
نویسنده : مامان آیسان
545 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترک خسته من

اسفند 92

 

عشق من برای سال نو آماده میشه

 

 

نازنین مامان خسته نباشید اگه تو نبودی کی کارای منو میکرد

 

دخمل خانم من در کلاس نقاشی مرداد ماه

 

موش موشک منو پیدا کنید

 

سلام صبح بخیر

13 بدر

 

 

ولیمه خاله زهره

 

النگدره شهریور93 دخملی رو از خواب بیدار کردیم که حداقل این همه راه اومدیم عکس بگیره کل مسیر خواب بود خپل من

 

 

 

 

 

 

عروسک من عاشق عروسی و لباس عروس لباس عروس همه رو یکبار پوشیده اینم با لباس عروس مامانی

 

نازنین من داره الویه درست میکنه

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زندگی از آ...تا...ی
7 شهریور 93 18:28
از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی وبسایت جامع آشپزی، شیرینی پزی، خانه داری، کودک داری،هنری، مشاوره ازدواج و زناشویی به همراه صدها مطلب مفید و سرگرم کننده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیسان می باشد