آیسانآیسان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

آیسان

دختر نازم هر کاری که برات بکنم خسته نمیشم

1392/7/1 14:51
نویسنده : مامان آیسان
495 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلام نازنینم، سلام فرشته کوچولوی شیطونه من.

 

بهت میگم شیطون چون واقعا داری شیطون میشی دردونه. اینقدر شیطون شدی که بعضی وقتها مامان دلش

 می خواد بشینه و از خستگی گریه کنه گریهابروولی وقتی دستاتو به طرفم دراز میکنی و من بغلت

   می کنم تو با لبخند بهم میچسبی تمام خستگیم از تنم میره بیرون از بودنت خدارو شکر میکنمفرشته.

عشق من داری روز به روز مامانی تر میشی و این زیاد خوب نیست 

هر جا میرم دنبال من میای ومن نمیتونم هیچ کدوم از کارای خونه رو انجام بدم 

چند وقته که وقتی من یا بابا حواسمون بهت نیست و تو می خوای صدامون بزنی یک جیغ بلند ویکسره

میکشی تا منو بابا نگاهت کنیم.

تازگیا راه افتادی و هر 8-9 قدم محکم میخوری زمین ولی ناامید نمیشی و دوباره باند میشی راه میری دیگه

 کمتر چهاردست وپا میری از موقعی که راه رفتنو یاد گرفتی تقریبا پشت سر من بدو بدو میکنی.

 

 

 

 

عزیز دلم بجز راه رفتن نشستن رو صندلیتم خیلی دوست داری وقتی روش میشنی کلی قیافه میگیری به ما

نشون میدی که بزرگ شدی بعدم زیر چشمی به ما نگاه میکنی بازی مورد علاقتم نشتن پشت پردست تا منو

بابا کلی صدات کنیم که مثلا دخترمون کجاست بعد تو با خنده از پشت پرده میپری بیرون البته موقعی که 

مثلا ما دنبالت میگردیم با یه چشمت از گوشه پرده ما رو نگاه میکنی.

 خدایا خیلی هوای دخترکم رو داشته و همیشه قلبش رو سرشار از آرامش کن و کاری کن که مایه آرامش

مادرش هم باشه.مرسی خداجون.

 

1سال و 1 ماه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیسان می باشد