آیسانآیسان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

آیسان

دومین سال مادر شدن

1392/2/21 14:37
نویسنده : مامان آیسان
293 بازدید
اشتراک گذاری

آخه من چی بگم به تو دخترک ناز نازی مامان آخه چقد بگم شیطون شدی بلا شدی اذیت میکنی الانم کلا دیگه نمیزاری من بشینم وبلاگتو بنویسم تا میام میشینم تو زودتر از من نشستی پای لب تاپ وقتیم خوابی انقدر برام کار میزاری که بازم وقت نکنم میترسم وقتی بزرگ شدی تموم کارای شیرینت یادم بره

 

امروز روز مادر دومین سالی که من مادرم ولی یه فرقی با سال قبل داره و اینکه تو امسال منو مامان صدا میکنی وقت میگی مامایی میخوام پرواز کنم بیام پیشت ببینم چیکارم داری

 

1 سال و 4 ماه

 

اسال و4 ماه

 

1سال و

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرناز
4 خرداد 92 17:49
عزیزم کلی دلم برات تنگ شده آیسان جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیسان می باشد