آیسانآیسان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آیسان

شیطونک من

1392/7/1 16:01
نویسنده : مامان آیسان
341 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

عزیز دلم داری بزرگ میشی و شیطون شیطنتهاتم شیرینه بهم ریختنات وقتی خرابکاریاتو جمع میکنم لذت میبرم دوست دارم لحظه به لحظه کاراتو ثبت کنم تا هیچ کدومش از خاطرم پاک نشه ولی تو این فرصتو بهم نمیدی عاشقتم دوست دارم خیلی زیاد

 

11 ماهه

 

این یکی از شیطونیاته که تا فرصت پیدا میکردی از میز و تخت خلاصه هر چی که بشه بری بالا میری بالا

 

 

راستی ما توماه مهر وآبان یه مسافرتم رفتیم که تو کلی خانوم بودی تو مسافرت اصلا مامانی اذیت نمیکنی

 

آبان 91 جاده رشت

 

 

انزلی

 

 

اینجا هم دخترم روز آخر مسافرتش کلی خسته ،رفته حموم و داره استراحت میکنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیسان می باشد