آیسانآیسان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

آیسان

تشکر از خدا

1390/10/3 1:34
نویسنده : مامان آیسان
134 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

لحظه های آخر همیشه دشوارند

لحظه هایی که در زندگی کم نیستند

لحظه هایی پر از ترس

لحظه هایی سرشار از نیاز و تمنا

لحظه هایی خالی از من بودن من

لحظه هایی که غرق نیاز میشوند

و رنگ و بوی خدایی می گیرند

شاید به همین خاطر است که میگویند:

"همیشه لحظۀ آخر خدا نزدیک تر میشه..."

اما

 شاید بهتر است بگوییم

همیشه لحظه آخر ...

از خود دورتر و به او نزدیک تر می شویم

چون او همیشه نزدیک است

و آن که همیشه دور است ماییم

افسوس...

...

کاش هر لحظه مان لحظه آخر بود...

کاش برای خدایی شدن منتظر لحظه آخر نمی ماندیم...

کاش همیشه خدایی بودیم...

 

 ساعت ۳۰/۸ صبح وارد اتاق عمل شدم خیلی ترسیده بودم واز خدا تورو خواستم وقتی توبیهوشی صدام کردن که پاشو دخترخوشگلتو ببین فقط از خدا تشکر کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیسان می باشد