آیسانآیسان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آیسان

مونس مامان

1392/8/27 16:01
نویسنده : مامان آیسان
435 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقانه هایم را برای تو مینویسم توکه تنها مونس وهمدم منی تو که صبحها تا چشمای قشنگتو باز میکنی اولین کلمه که میگی مامان وتا شب انقدر این کلمه رو تکرار میکنی تا بخوابی دخترکم الان مریض شدی و خیلی آروم روی تختت خوابیدی کاش من بجای تو اون درد میکشیدم نه تو

 دخترک صبورم فقط برای آروم کردن خودت تنها بهانه گیریت اینه که میگی مامان بغل ودستاتو باز میکنی تا من بغلت کنم سرتو آروم میزاری رو شونم تا درد گوشت آروم بشه خدا کنه زودتر خوب بشی چون اصلا طاقت درد کشیدنتو ندارم

من وتو بازم با هم رفتیم مسافرت پیش خاله ها ولی این سری اصلا بهمون خوش نگذشت چون تو کل ١ هفته رو مریض بودی

شیرین زبون و بلا شدی تقریبا همه کلماتو میگی وخیلی شیرین ادا میکنی عاشق دد رفتنی وتا میگم بریم دد چشمات برق میزنه میگی پارک دوست دارم دوست دارم دوست دارم

 

خرداد92 باغ وحش ارم

 

خرداد92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیسان می باشد